معرفی اره زنجیری شارژی هیوندای مدل HP 2860

آخرین کامنت های سایت

هرس کردن و بریدن شاخه‌های درختان با استفاده از اره دستی به زمان و انرژی بسیار زیادی نیاز دارد اما در این ویدئو به معرفی و بررسی محصولی می‌پردازیم که با ابعاد کوچک و قابلیت‌های منحصربفرد خود می‌تواند عملیات باغبانی را به یک فعالیت لذتبخش تبدیل کند.

اره زنجیری شارژی هیوندای مدل HP 2860 در دسته اره‌های زنجیری کوچک و قابل حمل قرار می‌گیرد و تنها 700 گرم وزن دارد. طول تیغه این اره زنجیری، 5 اینچ یا به عبارت بهتر 15 سانتی‌متر است که با وجود دو عدد باتری 21 ولت لیتیوم-یونی با ظرفیت 2 آمپرساعت، امکان انجام حجم زیادی از فعالیت‌های باغبانی، هرس‌کاری و شاخه‌زنی را فراهم می‌کند.

از ویژگی‌های مهم این ابزار حرفه‌ای می‌توان به کیفیت بالای اجزای بدنه، طراحی ارگونومی، محافظ خودکار تیغه، سوئیچ قفل‌کن سرعت، برخورداری از گارانتی 365 شرکت ایران هیوندای و کیف حمل BMC همراه با شارژر و باتری یدکی اشاره کرد.

برای مشاهده و خرید سایر محصولات ارائه شده در فروشگاه کیف ابزار می‌توانید وارد دسته‌بندی اره زنجیری شوید و پس از انتخاب کالای موردنظر، سفارش خودتان را به صورت آنلاین ثبت کرده و کالای خودتان را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

معرفی علف زن بنزینی چندکاره هیوندای مدل 2654-BM
مطلب قبلی
معرفی علف زن بنزینی چندکاره هیوندای مدل 2654-BM
مطلب بعدی
معرفی روش‌ های جوشکاری مختلف و محصولات الکتروجوش
معرفی روش‌ های جوشکاری مختلف و محصولات الکتروجوش
منو
شماره تماس:
021-91003435