باز کردن لوله با دریل؟ نکنید این کارو!

آخرین کامنت های سایت

گرفتگی لوله‌های چاه و فاضلاب از جمله معضلات زندگی شهری است که به صورت غیرمنتظره، گریبان‌گیر اتصالات زیربنایی خانه‌ها می‌شود و معمولا افراد به صورت شخصی اقدامات به رفع این مشکل می‌کنند؛ اما در برخی از موارد استفاده از روش‌های سنتی کارساز نبوده و نیازمند انجام اقدامات جدی خواهد بود.

در حال حاضر استفاده از فنر لوله بازکنی به عنوان یک راه‌حل بسیار کارآمد در زمینه تاسیسات ساختمان و خدمات لوله بازکنی محسوب می‌شود که به دلیل برخورداری از کارآیی و قدرت نفوذ بالا و صرف هزینه‌های نسبتا کم، مورد توجه بسیاری از مراکز ارائه خدمات تاسیساتی و حتی موارد شخصی قرار گرفته است.

در این روش، یک فنر لوله‌بازکن با نصب بر روی یک محور چرخشی همراه با سرعت، قدرت و لرزش مشخص، در داخل لوله‌ها نفوذ کرده و ضمن ایجاد حرکت دورانی و مارپیچ باعث رفع گرفتگی و جرم‌زدایی از فضای داخلی لوله‌های فاضلاب می‌شود و خوشبختانه در این حالت به دلیل حرکت یکنواخت سیم، درصد آسیب‌های وارد شده به لوله به حداقل ممکن کاهش پیدا می‌کند.

اما متاسفانه بسیاری از افراد و حتی متصدیان امور تاسیساتی به جای استفاده از دستگاه‌های مخصوص لوله بازکنی از انواع دریل‌ها و به ویژه دریل گیربکسی برای ایجاد حرکت دورانی در فنرهای لوله بازکن استفاده می‌کنند که این موضوع می‌تواند آسیب‌های بسیار جدی و غیرقابل جبرانی را در بخش‌های مختلف سیستم لوله‌‌کشی ساختمان ایجاد کند. بنابراین پیشنهاد می‌شود که برای انجام فرآیند لوله بازکنی با فنر به هیچ عنوان از دریل استفاده نکنید حتی اگر محصول قدرتمندی مانند دریل گیربکسی آروا مدل 5306 را در اختیار دارید.

اره زنجیری اقتصادی و حرفه‌ای وی تولز مدل VT50
مطلب قبلی
اره زنجیری اقتصادی و حرفه‌ای وی تولز مدل VT50
مطلب بعدی
نکات مهم برای خرید و استفاده از متر لیزری
نکات مهم برای خرید و استفاده از متر لیزری
منو
شماره تماس:
021-91003435