مقایسه تراز لیزری نور سبز با تراز لیزری نور قرمز + ویدیو

آخرین کامنت های سایت

 

تقریبا اکثر کسانی که قصد خرید ترازلیزری را دارند، در هنگام خرید با چالش نور سبز و نور قرمز مواجه هستند. در این مطلب به شما برای انتخاب بهتر کمک خواهیم کرد تا به طور دقیق تراز مورد نیاز خود را از بین تراز لیزری های نور سبز یا نور قرمز انتخاب کنید. 


 

نور سبز یا نور قرمز!؟ مسئله این است 

تراز لیزری های نور قرمز با سبز در شدت پرتاب و شفافیت لیزر با هم خیلی متفاوت هستند. از ترازهای نور سبز اغلب در فضاهایی استفاده می شود که نور در آن محیط نسبتاً زیاد باشد. اغلب این اشتباه پیش آمده که از این تراز لیزری ها می توان در نور مستقیم آفتاب استفاده کرد،  اما اینطور نیست!  برای این کار  باید از ترازهای لیزری روتاری استفاده شود که این یک بحث جدایی دارد و در این مطلب نمی گنجد. 
 

در این ویدیو تراز لیزری ها در دو محیط نوری مختلف تست شدند که تراز لیزری نور سبز در شفافیت و میزان پرتاب نور نسبت به تراز لیزری نور قرمز برتری داشت. 

 

تست شدت پرتاب در محیط کارگاهی 

 
 

تست شدت نور لیزر در محیط روشن و سایه 

 
 

نکته ای مهمی که می توان به آن در این مطلب اشاره کرد، عدم داشتن قفل پاندول در تراز لیزری دیوالت می باشد که موجب می شود در زمان حمل و جابجایی پاندول به دیواره های داخلی تراز برخورد کند و به هسته مرکزی تراز آسیب برساند. این امر باعث می شود به مرور زمان تراز لیزری دیوالت به مرور زمان از کالیبره خارج شود که اگر متوجه این موضوع نشوید می تواند خسارت زیادی در کار به شما وارد کند. اما خوش بختانه تراز هیوندایی این ویژگی را دارد و با خیالت راحت و اطمینان خاطر بیشتر می توان آن را حمل کرد.

 تراز لیزری های نور سبز به علت شدت نور لیزری که دارند، باتری زیادی هم مصرف می کنند و می توان گفت تقریبا دو برابر مصرف باتری بیشتری دارند. اما در محیط های روشن واقعا فوق العاده عمل می کنند.

در کیف ابزار انواع تراز لیزری نور سبز و نور قرمز موجود می باشد که شما می توانید با اطلاعاتی که به دست آوردید، تراز لیزری مورد نیاز خود را با خیال راحت خرید کنید و رایگان درب منزل تحویل بگیرید... 

 

معرفی اره زنجیری هیوندای TURBO 260
مطلب قبلی
معرفی اره زنجیری هیوندای TURBO 260
مطلب بعدی
معرفی متر لیزری 624-DM هیوندای + ویدیو
معرفی متر لیزری 624-DM هیوندای + ویدیو
منو
شماره تماس:
021-91003435