آشنایی با پمپ کف کش هیوندای مدل HP1130

آخرین کامنت های سایت

پمپ کف کش، یکی از بهترین و کاربردی‌ترین انواع پمپ و از جمله ابزارآلات حرفه‌ای برای تخلیه و انتقال آب از منابع کم‌عمق مانند جوب، رودخانه، استخر و ... است که با قدرت بالای خود می‌تواند حجم زیادی از آب را به محل موردنظر حتی در ارتفاع بسیار بالاتر انتقال بدهد. ساده‌ترین نوع پمپ کف کش، پمپ آب مورد استفاده در کولرهای آبی است که از آن برای انتقال آب و خیس کردن پوشال‌ها استفاده می‌شود.

پمپ‌های کف کش دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند که از مهمترین آنها می‌توان به آبیاری درختان، تخلیه یا پر کردن استخر، انتقال آب برای شستشو و موارد دیگر اشاره کرد. نکته مهم در خصوص پمپ کف کش آن است که این دستگاه برای فعالیت خود نیازی به منبع آب عمیق یا پرفشار ندارد، البته به شرطی که قسمت پروانه و ورودی پمپ به صورت کامل و به شکل مداوم در داخل آب قرار داشته باشد.

از جمله محصولات باکیفیت در گروه پمپ‌های کف کش می‌توان به پمپ کف کش هیوندای مدل HP1130 اشاره کرد که با برخورداری از توان الکتریکی 1100 وات (1.5 اسب بخار) و ارائه دبی خروجی 6 متر مکعب در ساعت، امکان انتقال آب تا ارتفاع 30 متری را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کف کش می‌توان به سیم‌پیچ کاملا مسی، خروجی 2 اینچی، استاندارد حفاظتی IP68، بهره‌مندی از فلوتر یا سیستم قطع‌کن برقی، بدنه استیل و پروانه چدنی اشاره کرد.

برای خرید این محصول می‌توانید سفارش خودتان را به صورت آنلاین در فروشگاه کیف ابزار ثبت کنید و این کف کش حرفه‌ای را با بهترین قیمت و همراه با گارانتی 12 ماهه شرکت ایران هیوندای در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با ارسال رایگان در هر نقطه از کشور تحویل بگیرید.

معرفی روش‌ های جوشکاری مختلف و محصولات الکتروجوش
مطلب قبلی
معرفی روش‌ های جوشکاری مختلف و محصولات الکتروجوش
مطلب بعدی
تفاوت پمپ آب کف‌ کش و پمپ آب بنزینی
تفاوت پمپ آب کف‌ کش و پمپ آب بنزینی
منو
شماره تماس:
021-91003435