تفاوت پمپ آب کف‌ کش و پمپ آب بنزینی

آخرین کامنت های سایت

در نگاه اول به این دو ابزار به راحتی می‌توان دریافت که فعالیت پمپ‌های کف کش به شکل مستقیم به وجود نیروی برق وابسته است، به همین دلیل دامنه استفاده از آنها در حوزه محیطهای ویلایی، باغی و فضاهای خانگی قرار می‌گیرد اما پمپ‌های بنزینی به دلیل بهره‌گیری از موتورهای احتراقی، به عنوان یک مکنده قدرتمند برای استفاده در مناطق حاشیه‌ای و زمین‌های کشاورزی کاربرد دارند.

البته باید توجه داشت که پمپ‌های کف کش به دلیل ساختار ضدآب و ایزوله خود، توانایی قرار گرفتن در داخل جریان آب را دارند و به دلیل وزن و حجم کم، امکان استفاده در فضاهای کوچک را نیز فراهم می‌کنند اما موتورهای بنزینی فاقد قابلیت‌های فوق بوده و در عوض، حجم قابل توجهی از آب را با فشار بیشتر در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

از طرف دیگر، موتورهای بنزینی دارای آلودگی صوتی و محیطی بسیار بیشتری نسبت به پمپ‌های کف‌کش هستند و به دلیل ساختار بنزینی نسبتا پیچیده، هزینه خرید و نگهداری بیشتری را به کاربران تحمیل می‌کنند. همچنین هزینه مصرف سوخت در پمپ‌های بنزینی در سطح بالاتری از پمپ‌های کف‌کش قرار می‌گیرد و معمولا کاربران در صورت دسترسی به منبع برق، استفاده از پمپ‌های کف‌کش را به نمونه‌های بنزینی ترجیح می‌دهند.

محصولات مورد استفاده در تهیه این ویدئو شامل پمپ کف کش هیوندای مدل HP-1130 و موتور پمپ آب بنزینی هیوندای مدل H236-WP هستند که در مقایسه با نمونه‌های مشابه خود از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردارند و توانایی‌های فنی و امکانات سخت‌افزاری ویژه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند که برای مشاهده و خرید این دو محصول یا سایر ابزارآلات برند هیوندای می‌توانید از صفحه اصلی این برند در فروشگاه کیف ابزار دیدن کنید.

آشنایی با پمپ کف کش هیوندای مدل HP1130
مطلب قبلی
آشنایی با پمپ کف کش هیوندای مدل HP1130
مطلب بعدی
نکات مهم استفاده از اره پروفیل‌ بر که در عملکرد شما تاثیرگذار هستند
نکات مهم استفاده از اره پروفیل‌ بر که در عملکرد شما تاثیرگذار هستند
منو
شماره تماس:
021-91003435