نکات مهم استفاده از اره پروفیل‌ بر که در عملکرد شما تاثیرگذار هستند

آخرین کامنت های سایت

اره پروفیل‌ بر یکی از ابزارهای تخصصی در زمینه بُرش قوطی، نبشی، میلگرد و سایر قطعات فلزی محسوب می‌شود که در مقایسه با فرز آهنگری از سرعت، دقت و ایمنی بسیار بالاتری برخوردار است و در اغلب کارگاه‌های تولیدی می‌توان نمونه‌ای از این ابزار را مشاهده کرد.

اره‌های پروفیل‌بر از ساختار بسیار ساده‌ای برخوردار هستند. وظیفه اصلی بُرش در این ابزار بر عهده یک تیغه دیسکی شبیه به صفحه بُرش دستگاه فرز با قطر 355 میلی‌متر است و امکان ایجاد بُرش در انواع پروفیل را فراهم می‌کند. این تیغه توسط یک بازوی فلزی به قسمت موتور دستگاه متصل می‌شود و کل این مجموعه بر روی یک پایه ثبات فلزی قرار می‌گیرد که این پایه، وظیفه نگهداری و تنظیم قطعه کار و انجام عملیات بُرش را بر عهده دارد.

از دیگر ویژگی‌های مهم اره پروفیل‌بر می‌توان به ایجاد بُرش‌های زاویه‌دار بر روی قطعات فلزی اشاره کرد که این قابلیت به شکل ویژه در صنایعی مانند آهنگری و در و پنجره‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محصول مورد استفاده در این ویدئو یکی از تولیدات پرفروش و قدرتمند شرکت رونیکس به نام اره پروفیل بر رونیکس مدل 5902 است که از یک موتور 2400 وات با سرعت چرخش 3900 دور در دقیقه بهره می‌برد و امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و از خدمات گارانتی 12 ماهه شرکت رونیکس نیز برخوردار است.

برای خرید ابزار و محصولات مختلف اره پروفیل‌بر از فروشگاه کیف ابزار، می‌توانید سفارش خودتان را به صورت آنلاین ثبت کنید و محصولات مختلف را با بهترین، گارانتی اصلی و ارسال رایگان در سراسر کشور تحویل بگیرید.

تفاوت پمپ آب کف‌ کش و پمپ آب بنزینی
مطلب قبلی
تفاوت پمپ آب کف‌ کش و پمپ آب بنزینی
مطلب بعدی
بررسی تراز لیزری شارژی سه خط نووا مدل 2675G
بررسی تراز لیزری شارژی سه خط نووا مدل 2675G
منو
شماره تماس:
021-91003435