بررسی تراز لیزری شارژی سه خط نووا مدل 2675G

آخرین کامنت های سایت

به طور کلی ترازهای لیزری در دسته ابزارهای اندازه‌گیری دقیق قرار می‌گیرند که با استفاده از خاصیت پرتوهای لیزر، باعث ایجاد خطوط مجازی بر روی سطوح مختلف می‌شوند و سهولت و سرعت عملیات اندازه‌گیری و نصب را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهند. این ابزار کوچک و پرکاربرد، جایگزین بسیار مناسبی برای ابزارهای دستی نظیر شاغول، ریسمان و ... است که با ارائه حالت‌های مختلف، امکان رسم خطوط افقی، عمودی و مورب را با حداکثر دقت ممکن فراهم می‌کند.

خوشبختانه استفاده از تراز لیزری، نیازمند هیچگونه ابزار جانبی دیگری نیست و کلیه عملیات مربوط به آن تنها توسط یک کاربر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و در فعالیت‌های بسیار مختلفی مانند نصب کاشی و سرامیک، کاغذ دیواری، کابینت، قفسه، کلید و پریز و ستون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در میان شرکت‌های تولیدکننده تراز لیزری، شرکت نووا از سبد خرید بسیار متنوعی برخوردار است و تراز لیزری شارژی سه خط نووا مدل 2675G به عنوان یکی از بهترین‌های محصولات دسته تراز لیزری شناخته می‌شود که از نظر ساختار کلی، در میان ترازهای لیزری نور سبز قرار می‌گیرد، به همین دلیل در مقایسه با ترازهای لیزری نور قرمز از وضوح و دید بهتری به ویژه در محیطهای روشن برخوردار است.

از مهمترین ویژگی‌های این تراز لیزری می‌توان به دیودهای سری اسرام همراه با سیستم لیزری سه خط Class II، نور سبز 360 درجه، برد طبیعی 30 متر، سیستم تقویت کننده PULSE، قابلیت خودترازی اتوماتیک، پایه آهنربایی، مقاومت کامل در برابر آب و گرد و غبار، برخورداری از روکش ضدضربه و ضدلرزش و باتری 3.3 ولت با ظرفیت 6.6 آمپرساعت اشاره کرد.

برای خرید ابزار یا سایر محصولات برند نووا می‌توانید سفارش خودتان را به شکل اینترنتی در فروشگاه کیف ابزار ثبت کنید و کالای موردنظر خودتان را با بهترین قیمت، گارانتی اصلی و ارسال رایگان به سراسر کشور تحویل بگیرید و از خدمات ویژه و پشتیبانی حرفه‌ای سایت کیف ابزار لذت ببرید.

نکات مهم استفاده از اره پروفیل‌ بر که در عملکرد شما تاثیرگذار هستند
مطلب قبلی
نکات مهم استفاده از اره پروفیل‌ بر که در عملکرد شما تاثیرگذار هستند
مطلب بعدی
معرفی نورافکن کتابی شارژی رونیکس مدل RH-4273
معرفی نورافکن کتابی شارژی رونیکس مدل RH-4273
منو
شماره تماس:
021-91003435