معرفی نورافکن کتابی شارژی رونیکس مدل RH-4273

آخرین کامنت های سایت

فعالیت در محیطهای تاریک و بسته از جمله موارد بسیار ضروری در مشاغل مختلف یا شرایط اضطراری است که نبود امکانات نورپردازی مناسب می‌تواند کیفیت و سرعت انجام کارها را با مشکل جدی مواجه کند. معمولا کاربران در مواجهه با این شرایط به سراغ تلفن همراه خود می‌روند که تا حدودی می‌تواند نیازهای آنها را برطرف کند اما شدت نور کم، زاویه نور محدود، احتمال ایجاد آسیب فیزیکی برای تلفن همراه و نیاز به نگهداری و جابجایی از جمله محدودیت‌‎ها و مشکلات این روش است که به شکل ویژه در مشاغل مختلف کاربرد چندانی ندارد.

به همین دلیل استفاده از ابزار حرفه‌ای مانند چراغ قوه یا نورافکن می‌تواند کلیه مشکلات بالا را به راحتی برطرف کرده و شرایط بسیار مناسب‌تری را برای کار در محیطهای تاریک و کم‌نور فراهم کند. معمولا از چراغ قوه برای ایجاد روشنایی در حین حرکت استفاده می‌شود اما نورافکن‌ها به دلیل قابلیت نصب بر روی دیواره‌ها و سطوح مختلف، امکان ایجاد روشنایی ثابت در یک فضای گسترده را فراهم می‌کنند و بهترین گزینه برای کار در شب و فعالیت در محیطهای بسته محسوب می‌شوند.

نورافکن کتابی شارژی رونیکس مدل RH-4273 یکی از بهترین نورافکن‌های شارژی موجود در بازار است که با برخورداری از باتری 4.4 آمپرساعتی با ولتاژ 3.7 ولت، امکان فعالیت دوگانه به عنوان نورافکن و پاوربانک را دارد. بدنه این نورافکن از مواد بسیار باکیفیت ساخته شده که با وجود لبه‌های لاستیکی، احتمال بروز آسیب‌های ناشی از ضربه یا لرزش‌های احتمالی به حداقل ممکن می‌رسد.

از جمله مهمترین ویژگی‌های این نورافکن می‌توان به لامپ LED COB با توان 10 وات، دامنه روشنایی 30 متر، شدت روشنایی 900 لومن با رنگ سفید یخی، سه حالت نورپردازی مختلف، وزن 435 گرم، دسته ارگونومی با خاصیت آهنربایی و قابلیت چرخش 180 درجه و استاندارد حفاظتی IP44 اشاره کرد.

برای خرید این محصول می‌‎توانید وارد دسته‌بندی اصلی محصولات رونیکس در فروشگاه کیف ابزار شوید و این نورافکن قدرتمند را با بهترین قیمت و ارسال رایگان به سراسر کشور خریداری کنید و از خرید کالای اصلی و دریافت خدمات حرفه‌ای لذت ببرید.

بررسی تراز لیزری شارژی سه خط نووا مدل 2675G
مطلب قبلی
بررسی تراز لیزری شارژی سه خط نووا مدل 2675G
مطلب بعدی
معرفی دریل پیچ‌گوشتی شارژی میلواکی مدل M12 FDDXKIT-202X
معرفی دریل پیچ‌گوشتی شارژی میلواکی مدل M12 FDDXKIT-202X
منو
شماره تماس:
021-91003435