اره زنجیری بنزینی هیوندای مدل TURBO-260

آخرین کامنت های سایت

اره‌های زنجیری از جمله ابزارهای بسیار ضروری و مهم در صنعت چوب هستند که به صورت گسترده برای قطع درختان و بُرش الوارهای چوبی بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند و در حالت کلی به سه دسته بنزینی، برقی و شارژی طبقه‌بندی شده که از میان آنها، نمونه‌های بنزینی به عنوان قوی‌ترین محصولات این خانواده محسوب می‌شوند.

اره‌های زنجیری بنزینی در حالت کلی دارای موتورهای قدرتمند و تیغه‌های بزرگی هستند که بیشتر در مصارف صنعتی و حرفه‌ای کاربرد داشته و به واسطه تولید آلودگی‌های صوتی و زیست‌محیطی نسبتا زیاد، انتخاب مناسبی برای افراد مبتدی و استفاده خانگی به شمار نمی‌روند اما با وجود نمونه‌های خاصی مانند اره زنجیری بنزینی هیوندای مدل TURBO-260 تاثیر این دسته از مشکلات تا حد قابل توجهی کاهش یافته و در حال حاضر امکان استفاده از ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص اره‌های زنجیری بنزینی در مقیاس کوچک نیز فراهم شده است.

این اره زنجیری بنزینی یکی از اعضای خانواده TURBO شرکت هیوندای است که با ابعاد کوچک و وزن سبک خود از انعطاف‌پذیری و قدرت مانور بسیار خوبی برخوردار بوده و گزینه بسیار مناسبی برای هرس کردن شاخه‌های درختان و بریدن تنه‌های با قطر حداکثر 20 سانتی‌متر به شمار می‌رود. خوشبختانه شرکت هیوندای در طراحی این محصول، کلیه نکات فنی و موارد ایمنی را به طور کامل رعایت کرده و نقطه‌ضعف خاصی در آن دیده نمی‌شود.

از نظر فنی، اره زنجیری بنزینی هیوندای مدل TURBO-260 دارای یک موتور دوزمانه با قدرت 1 اسب بخار است که علیرغم برخورداری از امکانات مختلف مانند سیستم لرزش‌گیر پیشرفته، قابلیت روغن‌کاری خودکار، خنک‌کننده حرفه‌ای و تیغه و ساطوری 30 سانتی‌متری تنها 4.5 کیلوگرم وزن دارد و بسیاری از کاربران می‌توانند این ابزار باغبانی را تنها با یک دست کنترل کنند.

این اره زنجیری بنزینی همراه با مجموعه کاملی از لوازم جانبی شامل محافظ زنجیر و ساطوری، محافظ خورشیدی، کیت آچارهای اختصاصی، پیمانه سوخت و دفترچه راهنما در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که با وجود گارانتی 12 ماهه شرکت ایران هیوندای و خدمات مشاوره رایگان فروشگاه کیف ابزار، کاربران از هر نقطه کشور می‌توانند این ابزار کاربردی را با بهترین قیمت سفارش داده و با خیال آسوده از امکانات و عملکرد بی‌نظیر آن بهره ببرند.

فرق موتور زغالی و براشلس در ابزارهای برقی و شارژی
مطلب قبلی
فرق موتور زغالی و براشلس در ابزارهای برقی و شارژی
مطلب بعدی
کمپرسور باد سایلنت 3 لیتری روما مدل 2-1180FS
کمپرسور باد سایلنت 3 لیتری روما مدل 2-1180FS
منو
شماره تماس:
021-91003435