معرفی علف زن بنزینی چندکاره هیوندای مدل 2654-BM

آخرین کامنت های سایت

علف‌زن یکی از ابزارهای بسیار پرکاربرد برای استفاده در ویلاها و باغ‌ها محسوب می‌شود که امکان هرس کردن یا حالت دادن به چمن، شمشاد، گل‌ها و گیاهان مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد اما در این ویدئو به سراغ یکی از محصولات جدید و پرکاربرد شرکت هیوندای می‌رویم که با ارائه 4 قابلیت مختلف، امکانات بسیار متنوعی را برای انجام فعالیت‌های باغبانی فراهم می‌کند.

علف زن بنزینی هیوندای مدل 2654-BM یک محصول بسیار کاربردی با 4 عملکرد مختلف شامل شمشادزن 40 سانتی‌متری، علف‌زن توپی با نخ نایلونی 6 متری، چمن‌زن سه‌پر 25 سانتی‌متری و اره زنجیری با تیغه 25 سانتی‌متری است و می‌توان گفت که با داشتن این محصول می‌توان کلیه فعالیت‌های مرتبط با فضای سبز را به راحتی انجام داد.

موتور این محصول از نوع بنزینی دوزمانه با ظرفیت 32.6 سی‌سی، ظرفیت مخزن 1 لیتر و قدرت 1.5 اسب بخار است که در حالت آزاد دارای سرعتی معادل 3200 دور در دقیقه است و حدود 12 کیلوگرم وزن دارد. ساختار این علف‌زن چندکاره به صورت دوشی بوده و در حین کار با آن، فشار و خستگی زیادی به کاربر وارد نمی‌شود.

همچنین با وجود 4 سَری مختلف در کنار میله افزاینده، امکان دسترسی به ارتفاعات بالا نیز فراهم می‌شود و فرآیند هرس کردن و بُریدن شاخه‌های خشک درختان نیز با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود.

این محصول همراه با گارانتی 6 ماهه شرکت ایران هیوندای در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که برای مشاهده سایر محصولات مشابه می‌توانید از دسته‌بندی علف‌زن بنزینی دیدن کنید. برای استعلام قیمت و خرید ابزار نیز می‌توانید پاسخ کلیه سوالات خودتان را از بخش پشتیبانی و مشاوره فنی فروشگاه کیف ابزار دریافت کرده و این محصول را با بهترین قیمت و گارانتی اصلی به صورت آنلاین سفارش بدهید و با ارسال رایگان در سراسر کشور تحویل بگیرید.

بررسی انبر قفلی مهدوی مدل VG-M
مطلب قبلی
بررسی انبر قفلی مهدوی مدل VG-M
مطلب بعدی
معرفی اره زنجیری شارژی هیوندای مدل HP 2860
معرفی اره زنجیری شارژی هیوندای مدل HP 2860
منو
شماره تماس:
021-91003435