شلنگ جمع‌کن اتومات 20 متری Giraffe Tools

آخرین کامنت های سایت

شلنگ آب یکی از ابزارها و لوازم بسیار پرکاربرد در محیطهای خانگی، کارگاهی و صنعتی است که موارد استفاده از آن به هیچ فعالیت خاصی محدود نمی‌شود اما استفاده و نگهداری از این ابزار یا به عبارت بهتر رابط انتقال آب، تاثیر قابل توجهی در حفظ سلامت فیزیکی و افزایش طول عمر آن خواهد داشت.

معمولا شلنگ‌های آب به دلیل ساختار خاص خود دارای طول نسبتا زیادی هستند و جمع‌آوری، نگهداری و جابجایی آنها برای بسیاری از افراد به یک موضوع سخت و در بسیاری از موارد بی‌اهمیت تبدیل می‌شود؛ به همین دلیل استفاده از یک شلنگ جمع‌کن اتومات مانند محصولات شرکت Giraffe Tools علاوه بر کاربری بسیار آسان از بروز آسیب‌های فیزیکی نیز جلوگیری خواهد کرد.

شلنگ جمع‌کن اتومات 20 متری Giraffe Tools یکی از محصولات باکیفیت موجود در بازار است که با برخورداری از ابعاد فیزیکی 53×27×62 سانتی‌متر و وزن تقریبی 14.5 کیلوگرم، طول بسیار مناسبی از یک شلنگ باکیفیت 1/2 اینچی را در یک باکس بسیار جذاب و کاربردی قرار داده و امکان دسترسی آسان به منبع آب شهری را در موقعیت‌های مختلف مانند حیات خانه، باغ، ویلا، تراس و غیره فراهم می‌کند.

یکی از نکات خاص این محصول به قابلیت نصب دیواری آن مربوط می‌شود که با اشغال فضای بسیار کم به مدیریت بهتر و دسترسی آسان‌تر به جریان آب در محیطهای بزرگ کمک می‌کند. البته با وجود دستگیره فلزی و سیستم اتصال لولایی، جداسازی این شلنگ جمع‌کن از پایه دیواری به راحتی انجام می‌شود و امکان جابجایی آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

از نظر ساختار فنی، عملکرد شلنگ جمع‌کن اتومات 20 متری Giraffe Tools دقیقا شبیه به ساختار بخش سیم‌جمع‌کن جاروبرقی است؛ در واقع پس از بیرون آمدن مقدار دلخواهی از شلنگ، مکانیزم داخلی شلنگ جمع‌کن مانع از ایجاد حرکات اضافی شده و کاربر پس از انجام فعالیت خود و تنها با بیرون کشیدن مقدار کمی از شلنگ و سپس رها کردن آن می‌تواند طول خارج شده از شلنگ را به صورت خودکار به داخل محفظه هدایت کند.

خوشبختانه با وجود سیستم رول‌کننده، عملیات جمع‌آوری شلنگ نیز به شکل کاملا منظم انجام می‌شود و هیچ مشکلی از نظر تاب خوردن و ایجاد گره در طول شلنگ به وجود نمی‌آید. همچنین با وجود نازل سه‌حالته در داخل بسته‌بندی این ابزار خانگی، امکان استفاده بهینه آب در حین انجام فعالیت‌های مختلف نیز وجود خواهد داشت. در حال حاضر این محصول در بازار داخلی ایران وجود دارد و امکان خرید آن از طریق فروشگاه کیف ابزار برای مشتریان سراسر کشور فراهم شده است.

فرز انگشتی سه‌نظام‌دار، مگه داریم؟
مطلب قبلی
فرز انگشتی سه‌نظام‌دار، مگه داریم؟
مطلب بعدی
قیچی باغبانی شارژی هیوندای مدل HP3018
قیچی باغبانی شارژی هیوندای مدل HP3018
منو
شماره تماس:
021-91003435