معرفی دریل پیچ‌گوشتی شارژی 16 ولت زیمبرگ مدل PZB 3216

آخرین کامنت های سایت

برای خرید یک دریل پیچ‌گوشتی شارژی همه‌کاره لازم نیست تا هزینه زیادی صرف کنید زیرا در حال حاضر برندهای بسیار متنوعی در بازار وجود دارند که با قیمت‌های بسیار مناسب، کیفیت و کارآیی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند. شرکت زیمبرگ برخلاف تصور بسیاری از کاربران، یک برند ایرانی است که سبد خرید جذابی از محصولات باکیفیت و خوش‌قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

در بین محصولات دوست‌داشتنی این شرکت، دریل پیچ‌گوشتی شارژی 16 ولت زیمبرگ مدل PZB 3216 به عنوان یک ابزار باکیفیت شناخته می‌شود زیرا تمامی امکانات و ویژگی‌های یک دریل پیچ‌گوشتی شارژی حرفه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و در کمال تعجب، دارای قیمت بسیار مناسبی است.

استفاده از موتور براشلس یکی از بزرگترین مزیت‌های این محصول به شمار می‌رود و قدرت و طول عمر بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این دریل پیچ‌گوشتی شارژی، تنها با 15 سانتی‌متر طول از ابعاد فیزیکی بسیار کوچکی برخوردار است و از این جهت گزینه ایده‌آلی برای کار در محیطهای بسته و فضاهای محدود خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های خاص این دریل پیچ‌گوشتی شارژی می‌توان به سه‌نظام اتوماتیک 10 میلی‌متری، حلقه تنظیم گشتاور 20 حالته، قابلیت تنظیم سرعت چرخش در دو حالت مختلف، کلید انتخاب جهت چرخش، نشانگر میزان شارژ باتری، لامپ LED برای استفاده در محیطهای تاریک، باتری 16 ولت با ظرفیت 2 آمپرساعت و از همه مهمتر ارائه صفحه فولادی ضخیم در قسمت پشت دستگاه برای استفاده به عنوان چکش! اشاره کرد.

دریل پیچ‌گوشتی شارژی 16 ولت زیمبرگ مدل PZB 3216 همراه با مجموعه کاملی از لوازم جانبی نظیر باتری یدکی، شارژر و کیف حمل برزنتی به فروش می‌رسد و دارای گارانتی 18 ماهه شرکت زیمبرگ است. برای خرید این ابزار حرفه‌ای می‌توانید سفارش خودتان را در فروشگاه کیف ابزار ثبت کنید و این محصول را به صورت حضوری یا ارسال پستی در سراسر کشور تحویل بگیرید.

معرفی میخکوب نواری هیوندای مدل HCN-9045
مطلب قبلی
معرفی میخکوب نواری هیوندای مدل HCN-9045
مطلب بعدی
در چه مواردی نباید از خاصیت پاندولی اره عمودبُر استفاده کنیم؟
در چه مواردی نباید از خاصیت پاندولی اره عمودبُر استفاده کنیم؟
منو
شماره تماس:
021-91003435