معرفی و بررسی دریل شارژی هیوندای HP204L-CD

آخرین کامنت های سایت

بدو که از زندگی جا نمونی...

اگه تعارف رو کنار بزاریم، باید صادقانه بگیم که دوره الان، دوره تکنولوژی شده و خیلی از چیزهای قدیمی، توانایی همراهی با زندگی مدرن امروزی رو ندارن. مثلا هیچ فروشگاهی برای حساب و کتابای خودش از چرتکه استفاده نمی‌کنه یا دیگه کسی با کف و صابون به جون در و پنجره ماشینش نمیفته و توی ایکی ثانیه با یه کارواش حرفه‌ای، یه ماشین صفر تحویل خانواده میده. خلاصه که زندگی امروز ما تشنه کیفیت و قدرته و همه ما دنبال وسایلی هستیم که سرعت ما رو بالا ببرن و کارهامون رو با حداکثر دقت انجام بدن.

اگه جزو آدمای فنی و دست‌به‌آچار هستین یا توی شغل‌های صنعتی کار می‌کنین، حتما این موضوع رو قبول دارین که ابزارها و آچارهای قدیمی در برابر نمونه‌های برقی، حرفی برای گفتن ندارن و اصلا مگه کسی هست که دنبال خستگی کمتر و درآمد بیشتر نباشه؟! حالا اگه دقیق‌تر به مسئله نگاه کنیم و وارد حوزه تخصصی خودمون بشیم، متوجه میشیم که خیلی از آچارهای دستی که از قدیم می‌شناسیم، جای خودشون رو به نمونه‌های برقی دادن و توی کیف ابزار خونه‌ها بازنشسته شدن. انصافا هم باید اعتراف کنیم که ابزارهای قدیمی بجز موارد جزئی، کاربرد خاصی توی زندگی مدرن ندارن و اصلا بگذریم آقا ...


کارو بده دست کاردون!

دیوار، پیچ، سوراخ، رولپلاک، مته، همسایه، ندارن، نمیده و ... همه این کلمات دور یه کلمه دوست‌داشتنی و واقعا نوستاژی می‌چرخه و این کلمه چیزی نیست جز دریل یا همون درل یا دلر خودمون! همه آدما یا حداقل همه آقایون تجربه کار کردن با این ابزار عصبانی رو دارن و می‌دونن که چه کارهایی از دست این استاد چرخان و لرزان برنمیاد.

درسته که دریل‌ها کاربرد خیلی زیادی توی خونه‌ها ندارن ولی وقتی کارتون گیر این دستگاه باشه، قطعا به زمین و زمان درود می‌فرستین و این جمله رو نثار روح پرفتوح خودتون می‌کنین که "این همه پول الکی خزج می‌کنیم ولی یه دریل نداریم." خلاصه که دریل از اون ابزارهاییه که همه جا به کار میاد و خونه و مغازه نمی‌شناسه؛ توی کارگاه‌ها و محیط‌های صنعتی هم که دیگه دریل یه جورایی سالار ابزارهاست و نقش نون شب رو داره.

 

ما یه چیز میگیم، شما یه چیز می‌شنوین.

اگه یه سر به بازار ابزارهای برقی بزنین، متوجه میشین که دریل از اون ابزارهاییه که مدلهاش تمومی نداره و اینقدر تنوع این محصول زیاده که ممکنه اصلا ندونین که چی بخرین. البته نکته جالب اینجاست که دریل‌ها خیلی پیچیده نیستن و باید بدونین که چه انتظاری از دریل دارین و برای چه کاری می‌خواین ازش استفاده کنین. دریل‌ها کلا به دوس دسته برقی و شارژی تقسیم میشن که البته نمونه‌‎های شارژی بیشتر به عنوان دریل پیچ‌گوشتی شناخته میشن و اصلا تخصصشون اینه که پیچ باز و بسته کنن.

اما الان می‌خوایم یه دریل شارژی بهتون معرفی کنیم که واقعا می‌تونه مچ دریل‌های برقی رو بخوابونه و این همه صغری و کبرایی که چیدیم یجورایی برای معرفی این محصول بود. اگه خیلی ساده بخوایم توضیح بدیم باید بگیم که با خریدن این دریل می‌تونین هر کاری که دوست دارین رو انجام بدین. خیلی مفید و مختصر! ولی اگه واقعا شوخی رو کنار بزاریم و بخوایم جدی به این دستگاه نگاه کنیم باید اعتراف کنیم که دریل شارژی براشلس هیوندای مدل HP204L-CD یه ابزار حرفه‌ای و عالیه و همه امکاناتی که از یه دریل انتظار دارین رو در بالاترین سطح در اختیارتون قرار میده.

 

دریل شارژی HP204L-CD چی داره؟

از ظاهر و کیفیت ساخت این محصول حرفی نمی‌زنیم چون همه محصولات شرکت هیوندای کیفیت خوبی دارن و این محصول که دیگه واقعا یه شاهکاره و تا از نزدیک نبینین، تعریف کردن ازش بی‌معنیه و حق مطلب ادا نمیشه. امکانات و قابلیت‌های این دریل هم اینقدر زیاده که اگه بخوایم همشون رو توضیح بدیم باید یه کتاب منتشر کنیم ولی به طور سریع‌السیر شما رو با مهمترین ویژگی‌های این محصول آشنا می‌کنیم.

+ موتور براشلس که کمی جلوتر به شکل ساده و مختصر بهتون میگیم چیه.

+ گیربکس فلزی با دو بازه سرعت 0 تا 400 و 0 تا 2000 دور در دقیقه.

+ کاربری سه‌گانه شامل دریل ساده، دریل چکشی! و پیچ‌گوشتی شارژی. حتی تصور اینکه با دریل شارژی بشه دیوار بتنی رو سوراخ کرد خیلی جالبه.

+ ترمز الکترونیکی خفن. یعنی وقتی انگشتتون رو از روی کلید دستگاه بر می‌دارین، دستگاه بلافاصله استپ می‌کنه. البته این دقت زیاد به موتور براشلس هم مربوط میشه.

 + دارای دسته کمکی. اگه فکر کردین که سوراخ کردن دیوار بتنی با این دستگاه شوخیه الان باید متوجه شده باشین که این قضیه کاملا جدیه.

+ سیستم تنظیم گشتاور 21 حالته با حداکثر گشتاور 80 نیوتن‌متر!!! تفسیر ساده این عدد اینه که بتن رو پودر می‌کنه.

+ باتری 20 ولت با ظرفیت 4 آمپر-ساعت. این اعداد برای پیچ‌گوشتی شارژی واقعا عجیبن و اهل فن می‌دونن یعنی چی.

+ قابلیت چپ‌گرد و راست‌گرد و کلید قفل‌کن سرعت که برای یه پیچ‌گوشتی شارژی کاملا عادیه.

+ سه‌نظام اتوماتیک 13 میلی‌متری.

+ وزن 3.5 کیلوگرم. اگه قدرت باتری و نوع موتور و گیربکس فلزی رو در نظر بگیریم باید بگیم که اصلا زیاد نیست.

 

حالا این براشلس چی هست.

هدفمون این نیست که اینجا یه کلاس درس سیستم‌های الکتریکی راه بندازیم ولی خیلی ساده‌ش این میشه که حتما موقع استفاده از دریل متوجه یه سری جرقه توی بخش انتهایی دستگاه شدین. این قسمت همون زغال دستگاهه که جریان برق رو به آرمیچر منتقل می‌کنه و باعث چرخیدن موتور میشه.

توی موتورهای براشلس این داستان کلا منتفیه و دیگه خبری از زغال و این داستانا نیست و چرخش موتور با استفاده از خاصیت مغناطیسی به وجود میاد. تنها مشکل موتور براشلس اینه که گرونه وگرنه مشکل خاص دیگه‌ای نداره. خداوکیلی هزینه کردن برای یه موتور سریع و پرقدرت که دیر خراب میشه و داغ هم نمی‌کنه، واقعا ارزش نداره؟

 

حرف ما رو باور ندارین؟؟؟

خود ما وقتی دریل شارژی HP204L-CD رو برای اولین بار دیدیم، کاملا ...مون ریخت چون واقعا این دریل شارژی نسبت به نمونه‌های مشابه خودش خیلی سرتره و کیفیت فوق‌العاده‌ای داره. این محصول در این حد خوبه که تیم خفن تولید محتوای کیف ابزار برای اثبات این موضوع، سریعا دست به کار شد و یه کلیپ در سطح تیزرهای هالیوودی ساخت که برای تماشای این کلیپ می‌تونین وارد پیج اینستاگرام فروشگاه بشین و از تماشای نبوغ بچه‌هامون لذت ببرین و به راستی و درستی مطالب بخش تحریریه ایمان بیارین.


پرچم بچه‌های تولید محتوا و پشتیبانی فروشگاه کیف ابزار همیشه بالاس.

تا اینجا همش در مورد محصول خاص شرکت هیوندای صحبت کردیم اما اینو بدونین که هدف اصلی ما توی فروشگاه کیف ابزار اینه که کالاهای مختلف رو با روش‌های جذاب به شما معرفی کنیم و تا جایی که می‌تونیم بهتون اطلاعات بدیم تا شما کالایی رو بخرین که به دردتون بخوره و بتونه نیازهاتون رو برطرف کنه. همین کلیپ 2 دقیقه‌ای که دیدین، نتیجه ساعت‌ها تلاش و زحمت تیم رسانه کیف ابزار بوده و کلی زمان و انرژی براش صرف شده تا ارزش وقت شمارو داشته باشه و بتونه نظرتون رو جلب کنه.

این همه حرف زدیم و از این و اون تعریف کردیم اما نامردیه که از بچه‌های خفن و حرفه‌ای بخش مشاوره چیزی نگیم. همیشه بخش مشاوره و پشتیبانی یه سایت توی پشت‌پرده قرار داره و کار اعضای این بخش با اینکه خیلی مهمه ولی معمولا به چشم نمیاد. واقعا جا داره که همینجا از تلاش بچه‌های بخش مشاوره آنلاین و تلفنی سایت جانانه تشکر کنیم و بهشون خسته نباشید بگیم.

این تیم تقریبا توی همه ساعات روز فعاله و همه تلاش بچه‌های این بخش اینه که هیچ ابهام یا سوالی توی ذهن شما وجود نداشته باشه و شما کالای موردنظرتون رو با بهترین قیمت بخرین و ازش لذت ببرین.

 

چرا برند هیوندای رو انتخاب کنیم؟

برای یه فروشگاه فرقی نمی‌کنه که محصولات کدوم برند بیشتر فروخته میشه اما به طور کلی محصولات برند هیوندای همیشه جزو اون دسته از کالاهایی هستن که تناسب قیمت و کیفیت خیلی خوبی دارن و اینو به راحتی میشه از سطح فروش و استقبال مشتری‌ها فهمید.

یکی از مزایای مهم ابزارهای شرکت هیوندای اینه که تنوع محصول خیلی زیادی رو در اختیار شما قرار میدن و شما با هر مقدار بودجه و با هر نیازی می‌تونین یه محصول مناسب از این برند انتخاب کنین.

توی بحث محصولات تاپ و رده بالا هم میشه برند هیوندای رو جزو TOP 10 در نظر گرفت که نمونه واضح این موضوع رو توی همین مطلب دیدین. اما یکی از مهمترین علت‌هایی که باعث برتری ابزارآلات هیوندای توی بازار ایران شده به خدمات گارانتی شرکت ایران هیوندای برمی‌گرده که اگه بهترین گارانتی نباشه، قطعا در بین بهترین‌ها قرار می‌گیره و خدمات خیلی خوبی رو بهتون ارائه میده.


حالا چرا از کیف ابزار بخریم؟!

متاسفانه وضعیت اقتصادی جوری شده که اکثر ماها قیمت رو ملاک انتخابمون قرار میدیم و دنبال محصولات بصرفه‌تر می‌گردیم اما واقعا اگه یه جنس بنجل و فِیک بخریم عملا پولمون رو دور ریختیم و این یعنی قوز بالا قوز. ادعایی نداریم که پایین‌ترین قیمت بازار هستیم اما با قدرت اعلام می‌کنیم که هیچ کالای تقبلی توی فروشگاه کیف ابزار پیدا نمیشه و همه کالاها به شکل مستقیم از شرکت‌های اصلی تامین میشن؛ تعریف از خود نباشه ولی ما نماینده رسمی خیلی از شرکت‌ها هستیم.

وقتی شما کالایی رو بدون واسطه از نمایندگی می‌خرین قطعا هزینه کمتری پرداخت می‌کنین و از اصل بودنش مطمئن میشین. یه نکته مهم دیگه در مورد فروشگاه کیف ابزار اینه که وقتی شما کالایی رو می‌خرین و در مورد نحوه استفاده از اون دستگاه یا ابزار به مشکل می‌خورین، خیلی راحت می‌تونین با بخش پشتیبانی تماس بگیرین و مشکلتون رو برطرف کنین.

با اینکه خراب شدن دستگاه‌های برقی یکی از بدترین ضدحال‌هایی که میشه تجربه کرد ولی بیاین قبول کنیم که هر چیزی ممکنه خراب بشه و این موضوع توی وسایل برقی و مخصوصا ابزارها هم وجود داره و حتی بیشتره. اما خبر خوب اینه که فروشگاه کیف ابزار توی این شرایط هم پشت شما رو خالی نمی‌کنه و چون به شکل مستقیم با خیلی از شرکت‌ها در ارتباطه می‌تونه توی بحث گارانتی و تعویض دستگاه هم بهتون کمک کنه. خلاصه که همه‌جوره هواتون رو داریم اما بهتره یه بار از ما خرید کنین تا همه حرف‌هایی که بهتون زدیم رو عملا تجربه کنین.

چه موتور برقی بخرم؟ (راهنمای جامع خرید موتور برق)
مطلب قبلی
چه موتور برقی بخرم؟ (راهنمای جامع خرید موتور برق)
مطلب بعدی
نکات مهم استفاده از اره دیسکی و جلوگیری از کیک بک
نکات مهم استفاده از اره دیسکی و جلوگیری از کیک بک
منو
شماره تماس:
021-91003435