نکات مهم استفاده از اره دیسکی و جلوگیری از کیک بک

آخرین کامنت های سایت

در این ویدئو از مجموعه ویدئوهای آموزشی کیف ابزار به سراغ یکی از ابزارهای جذاب صنعت چوب یعنی اره دیسکی می‌رویم و با نکات خاص و به عبارت بهتر با قلق‌های کار با این دستگاه آشنا می‌شویم. این ابزار با استفاده از قدرت و سرعت بالای خود می‌تواند انواع قطعات چوبی و صفحات ترکیبی مانند MDF را در کوتاه‌ترین زمان و با حداکثر دقت ممکن بُرش بزند و انواع بُرش‌های طولی، عرضی و حتی زاویه‌دار را نیز به راحتی انجام بدهد.

با اینکه استفاده از اره دیسکی در ظاهر، کار چندان دشواری به نظر نمی‌رسد اما به دلیل ماهیت دیسکی و ثابت نبودن این ابزار، خطرات خاصی مانند کیک‌بک می‌تواند سلامت کاربر، ابزار و قطعه کار را به خطر بیاندازند. بنابراین رعایت کردن برخی از دستورالعمل‌ها علاوه بر حفظ سلامت کاربر و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی، باعث افزایش کیفیت کار و ارائه خروجی مطلوب می‌شود.

در واقع می‌توان گفت که اره دیسکی علیرغم برخورداری از انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی، باز هم یک ابزار خطرآفرین است و رعایت نکردن برخی از نکات می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را به کاربر وارد کند. پس در این ویدئو با ما همراه باشید تا روش استفاده درست از اره دیسکی و راهکارهای مختلف برای کاهش خطرات احتمالی آن را یاد بگیریم. یادمان باشد که اول ایمنی، بعد کار!

در ساخت این ویدئوی آموزشی از اره گرد بر شارژی تاپ لاین براشلس رونیکس مدل 8902 استفاده شده است که برای خرید این محصول با بهترین قیمت و ارسال رایگان به سراسر کشور می‌توانید سفارش خودتان را در فروشگاه اینترنتی کیف ابزار ثبت کنید و این کالا را با تضمین سلامت فیزیکی و دریافت خدمات پشتیبانی حرفه‌ای، در هر نقطه از ایران تحویل بگیرید.

معرفی و بررسی دریل شارژی هیوندای HP204L-CD
مطلب قبلی
معرفی و بررسی دریل شارژی هیوندای HP204L-CD
مطلب بعدی
تفاوت فرز مینیاتوری و فرز انگشتی
تفاوت فرز مینیاتوری و فرز انگشتی
منو
شماره تماس:
021-91003435