معرفی دریل پیچ‌گوشتی شارژی میلواکی مدل M12 FDDXKIT-202X

آخرین کامنت های سایت

بدون‌شک پیچ‌گوشتی‌های شارژی، یکی از ابزارآلات حرفه‌ای، محبوب و پرکاربرد در میان اهالی فن و کاربران دست به آچار محسوب می‌شوند اما زمانی‌که صحبت از محصولات میلواکی در میان باشد، قطعا با یک محصول خاص و متفاوت روبه‌رو خواهیم بود. دریل پیچ‌گوشتی شارژی میلواکی مدل M12 FDDXKIT-202X ترکیبی از یک دریل و پیچ‌گوشتی شارژی حرفه‌ای است و در دسته محصولات 12 ولتی شرکت میلواکی قرار می‌گیرد.

این ابزار دوست‌داشتنی علیرغم استفاده از موتور براشلس، تنها 900 گرم وزن دارد و با برخورداری از ابعاد فیزیکی کوچک و ساختار ارگونومی بسیار چشم‌نواز، گزینه فوق‌العاده‌ای برای انجام فعالیت‌های مرتبط با نصب و مونتاژ و مشاغل سیار به شمار می‌رود.

مهمترین و جالب‌ترین ویژگی این محصول به قابلیت تعویض ابزارگیر یا سه‌نظام 10 میلی‌متری آن مربوط می‌شود که با برخورداری از چهار حالت مختلف، امکان فعالیت در هر شرایطی را فراهم می‌کند. این محصول دارای دو بازه سرعت 0 تا 400 و 0 تا 1600 دور در دقیقه است که با ارائه حداکثر گشتاور 34 نیوتن‌متر، امکان سوراخ‌کاری و بستن پیچ بر روی سطوح مختلف را فراهم می‌کند.

تغذیه دریل پیچ‌گوشتی شارژی M12 FDDXKIT-202X بر عهده یک باتری 12 ولتی لیتیومی با ظرفیت 2Ah است که در هربار شارژ کامل می‌توان به مدت 40 دقیقه از آن به شکل مداوم استفاده کرد. خوشبختانه در داخل جعبه زیبا و حرفه‌ای این محصول، یک عدد باتری اضافی و پایه شارژر C12C نیز قرار داده شده تا هیچ وقفه‌ای در انجام فعالیت‌های کاربران ایجاد نشود.

برای خرید این ابزار حرفه‌ای می‌توانید سفارش خودتان را به صورت آنلاین در فروشگاه کیف ابزار ثبت کنید و دریل پیچ‌گوشتی شارژی میلواکی مدل M12 FDDXKIT-202X را با تضمین اصالت و سلامتی فیزیکی و همراه با گارانتی 25 ماهه شرکت اطلس کوشا به صورت ارسال پستی رایگان در هر نقطه از کشور تحویل بگیرید.

معرفی نورافکن کتابی شارژی رونیکس مدل RH-4273
مطلب قبلی
معرفی نورافکن کتابی شارژی رونیکس مدل RH-4273
مطلب بعدی
معرفی میخکوب نواری هیوندای مدل HCN-9045
معرفی میخکوب نواری هیوندای مدل HCN-9045
منو
شماره تماس:
021-91003435